Trochę muzyki...

niedziela, 9 października 2011

"Wives and lovers"♥-czyli kolejna muzyczna perełka






Autorami tej fantastycznej piosenki są Hal David i Burt Bacharach. Wrzuciłam kilka wyśmienitych wykonań, które mnie po prostu poraziły, choć znalazłam ich na YouTube dużo więcej, lecz niestety, niektóre w kiepskiej jakości dźwiękowej. Czemu teraz już się tak nie śpiewa, nie ma takich artystów, takiej pięknej muzyki i takiego klimatu... Chciała bym przenieść się w czasie do przeszłości i mieszkać w USA, bywać na koncertach Sinatry, czy Dione Warwick, no i Vica Damone... Pozostaje mi tylko, zatopić się w tych wszystkich doskonałych dźwiękach, zamknąć oczy i odpłynąć... Bucharach to mistrz nad mistrze, jego muzyka, jego piosenki są zawsze prima sort! To geniusz, który potrafi czarować dźwiękiem, melodyjnością swoich kompozycji i cudownymi aranżami orkiestrowymi
Kocham taką muzykę, kocham takie klimaty, bo to jest moja muzyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz