Trochę muzyki...

wtorek, 10 stycznia 2012

Malgorzata Walewska-"Christmas Time - Traditional Polish Christmas Carols"




CD:
1. Jezus malusieńki/Little Jesus
2. Oj maluśki, maluśki/ Oh, My Little Jesus
3. Gdy śliczna Panna/When Beautiful Mary
4. Cicha noc/Silent Night
5. Lulajże Jezuniu/Sleep Little Jesus
6. Bóg się rodzi/When Our Lord Is Born
7. Mizerna, cicha/Poor And Tranquil
8. Gdy się Chrystus rodzi/When Christ Is Born
9. Z narodzenia Pana/Since Our Lord Was Born
10. Witaj gwiazdko zlota/Welcom You Golden Star


Święta minęły, ale czas kolędowania nie, tak więc kilka słów o tej płycie... Szczerze mówiąc bałam się, że krążek będzie za nowoczesny, co spowoduje, że nasze tradycyjne kolędy stracą na swojej niepowtarzalności i magii. Bałam się, że może aranżacje utworów będą w stylu pop, a kolędy śpiewane w tradycyjnym stylu (klasycznie), zostaną jakoś udziwnione... I bałam się niepotrzebne, bo elektroniczne brzmienia nie zakłóciły magii i piękna i polskości utworów."Cicha noc" choć pochodzi z Austrii, jednak to chyba najbardziej znana kolęda na świecie, więc znalazła się i na tym CD. O Małgosię byłam spokojna, ona zawsze i wszędzie śpiewa anielsko. Tak też i na tej płycie pokazała swoją wielką klasę wokalną. Wszystko na "Christmas Time - Traditional Polish Christmas Carols" zaaranżowane, zagrane jest z niesamowitym smakiem,nowocześnie, ale z prawdziwym klimatem kolęd, aż chce się słuchać i słuchać i słuchać... "Oj maluśki, maluśki" mimo, że jest to kolęda góralska, wykonanie Małgosi troszeczkę inne, ale mnie wprost zachwyciło. Płyta cudowna, polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz