Trochę muzyki...

wtorek, 20 grudnia 2011

"Blog Roku"

Postanowiłam zgłosić swojego bloga do konkursu "Blog Roku". Impuls, no nie wiem... Pomyślałam sobie, że dzięki temu może zwiększę swoją popularność... A przede wszystkim przybliżę młodym ludziom, którzy słuchają popowej sieczko papki, jaką karmią nas radio i telewizja (nie generalizuję, ale z pewnością nie jest to w większości muzyka, jaką umieszczam na blogu) troszeczkę inną muzykę. Muzykę pewnie im zupełnie nie znaną... Pokażę artystów, którzy mieli, lub nadal mają, coś do powiedzenia, wyśpiewania. Artystów o wielkim kunszcie wokalnym, osobowości, charyzmie. Sama zaliczam się jeszcze do młodych ludzi, jestem przed czterdziestką, ale zdecydowanie wolę, co zresztą widać na moim blogu  utwory, których próżno szukać w naszych komercyjnych radiach, albo już dawno zostały zapomniane (nie są na topie), a nawet napisała bym, po prostu nie odkryte. Ja zresztą też powoli odkrywam różnych artystów i różne niesamowite dźwięki, aż sama się sobie dziwię, że niektórzy piosenkarze byli mi do niedawana nie znani... Jakie cudowne jest odkrywanie magii i piękna:) A tym słuchaczom trochę starszym pozwolę odkurzyć może jakieś przyjemne wspomnienia, przypomnieć chwile, które minęły...
Nie chodzi mi o konkurs, ale zawsze to miło, jak się zdobywa jakieś miejsce, a najmilej jak się wygra. Tak też bardzo nieśmiało proszę o wasze głosy, trzeba będzie wysłać SMS Blog Roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz