Trochę muzyki...

poniedziałek, 3 października 2011

Słuchacze Trójki

Tylko ta stacja leci z głośników mojego radia, kiedy rano wstaję od razu muszę włączyć odbiornik. Natomiast LP to moja młodość tu pierwszy raz usłyszałam "List do Gertrudy Burgund" Róż Europy, czy piosenki Kultu. Bardzo lubię "Akademię rozrywki", najbardziej jak Andrus zaprasza Marię Czubaszek. I oczywiście słynną "Rodzinę Poszepszyńskich" dziadka Jacka, Maurycego, Marylkę i Grzegorza. Mój ulubiony odcinek to ten, w którym Grzegorz wynajął mieszkanie dla agencji towarzyskiej Polne Myszki. Nie zapominam też o programach kabaretowych "Z pamiętnika młodej lekarki" oraz "Kocham pana, panie Sułku".

 Do tej pory pamiętam, jak pierwszy raz usłyszałyśmy z mamą i siostrą ten utwór na LP, to chyba była poczekalnia... Stałyśmy jak zahipnotyzowane  wsłuchane w niesamowite dźwięki i piękny tekst tej piosenki. Ostatnio moja kumpela słuchała sobie piosenek jakie mam w telefonie i gdy natrafiła na "List do Gertrudy Burgund", to z miejsca zapytała mnie, co to za super piosenka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz