Trochę muzyki...

wtorek, 13 września 2011

Moje kolejne dzieło Doris Day "You're My Thrill"




Musiałam, po prostu nie mogłam się powstrzymać. Kolejne cudo Doris♥ Piosenka pochodzi z albumu pod tym samym tytułem, który to album został wydany 17 września 1949 roku przez wytwórnię Columbia Records. Doris śpiewa pięknie, głos jej brzmi tak ciepło i miękko. Doris czaruje słuchacza swoim kontraltem, delikatnością i nastrojowością, oraz oczywiście wyśmienitą interpretacją piosenki♥ Utwór jest stylowy, orkiestra gra pięknie, czego chcieć więcej♥ Nic tylko zamknąć oczy i odpłynąć...

 Pozwoliłam sobie dodać jeszcze wersję
 Diany Krall. Diana tworzy niesamowity klimat na scenie, standardy jazzowe
przerabia po swojemu. I od pierwszych dźwięków słychać, że to jest jej interpretacja, a po za tym świetnie gra na fortepianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz