Trochę muzyki...

środa, 18 stycznia 2012

Paszporty Polityki wręczone

Paszporty Polityki wręczone  Można obejrzeć galę z wręczenia Paszportów Polityki, a przede wszystkim usłyszeć niesamowite trio. Adam Bałdych na skrzypcach, Łukasz LUC Roztkowski i Małgorzata Walewska.To wystąpienie wbiło mnie w fotel. To był fenomenalny występ, to co Gośka robi z głosem jest cudowne! Podobają mi się w JEJ wykonaniu takie mezalianse! Bo przecież śpiewaczka operowa jeszcze do niedawna kojarzyła nam się z wielką matroną, niedostępna diwą, która śpiewa tylko i wyłącznie klasykę.Jest wyniosła, interesują ja tylko wielkie teatry operowe i nie zniża się do śpiewania muzyki innej niż klasyczna. Gośka to zmieniła, uwielbiam takie niekonwencjonalne projekty! Brawa też dla zdobywczyni nagrody Juli Marcel, pierwsza płyta do mnie nie przemówiła, ale kolejna bardzo mi się podoba. Julia ma swój niepowtarzalny styl, a poza tym jest z Olsztyna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz