Trochę muzyki...

sobota, 28 stycznia 2012

Karnawał w pełni, a więc zapraszam do tańca

Jako, że karnawał mamy w pełni, to trochę tańca nie zaszkodzi. No ja uwielbiam tańczyć, mam niezłe poczucie rytmu, przynajmniej tak mi się wydaje... Zawsze marzyłam, aby nauczyć się stepować, jeszcze wszystko przede mną he, he:) Na razie stepowanie, oraz inne tańce zostawiam mistrzom, oni robią to fantastycznie!
Zamieszczam filmiki z cyklu-"Mamusiu ja też chce tak tańczyć!"




Fred Astaire Eleanor Powell-tańczą do mojej ukochanej melodii "Begin the Beguine" fragment pochodzi z filmu "Melodia z Broadwayu".

 Fred and Ginger-(Fred Astaire and Ginger Rogers)-" Shall We Dance" 

 Fred Astaire - "Puttin On The Ritz" z filmu "Blue Skies" (1946)

Doris Day - Gene Nelson-z filmu "Kołysanka z Broadwayu"

Doris Day-z filmu "Kochaj, albo odejdź" (1955)

Nie no ja tez tak tańczę w marzeniach;)  

Wszystkim tym wielkim artystom to wszystko wychodzi jakoś tak bez wysiłku, tańczą lekko. Mają ogromne poczucie rytmu, klasę i oczywiście styl. Są nie do podrobienia! Teraz jest wiele programów tanecznych np: "Taniec z gwiazdami", ale tam nawet w połowie nie tańczą tak jak: Doris, Ginger, Eleonor, Fred czy Gene. Ci artyści mają taniec, no i śpiew we krwi.

 

5 komentarzy:

  1. CUDOWNE! Ech Aniu, cudne byly te czasy, gdy wszyscy mogli zachwycac sie piosenka i tancem. Dzisiaj to wszystko jedynie dla mlodziezy. Dla mlodych nieco dluzej tylko te piekne wspomnienia, jakie znajduje na Twoim slicznym blogu. Pozdrawiam Cie usmiechem i slonkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż tej klasy i rytmu im zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nutko ja też zaliczam się do ludzi młodych, nie mam w prawdzie nastu lat i bliżej mi do czterdziestki, ale lubię taką muzykę i takie muzyczne starocia. Co nie znaczy, że nie doceniam obecnej muzyki, ale jeśli już mi się coś na prawdę spodoba, to nie jest to puszczane w komercyjnych radiach. Dziękuję Ci za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga dzięki za odwiedziny, pozdrawiam:)Reprezentantka Patrica Swayze dzięki i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń