Trochę muzyki...

niedziela, 2 września 2012

Zaległości w pisaniu, polskie gwiazdy spiewają piosenki The Beatles i Kasia Grzesiek

Nie nadążam ze wszystkim, mam zaległości w różnych sprawach, no i w pisaniu tego bloga też. Nie mogę pisać na bieżąco, choć jest kilka tematów muzycznych, o których już od jakiegoś czasu powinnam napisać... Czas tak szybko biegnie, niedawno zaczęły się wakacje, a tu już czas do szkoły... Po pierwsze ostatnio jakieś chyba dwa tygodnie temu, no może półtora tygodnia był Polsacie emitowany koncert,  poświęcony Beatlesom. Polskie gwiazdy śpiewały piosenki legendarnej grupy i muszę przyznać, że o dziwo podobało mi się, choć parę wykonań było słabych. Myślałam, że nasze rodzime gwiazdy będą próbowały kopiować oryginał, a tu proszę miłe zaskoczenie... Piosenki The Beatles są ponadczasowe i nieśmiertelne. Kocham ich muzykę! Tak zaśpiewał i zagrał Lemon, grupa, która zwyciężyła trzecią edycję programu Must Be The Music. Piękna wersja "All you need is love".


Dzisiaj rozpoczęła się czwarta edycja Must Be The Music. Szczęka mi opadła i musiałam zbierać zęby z podłogi gdy Katarzyna Grzesiek zaśpiewała piosenkę Doris "Dream a Little Dream of Me"
Katarzyna Grzesiek Tu można oddać na nią głos, ja już to zrobiłam. Dziewczyna ma bardzo przyjemny głos, no i zaśpiewała piosenkę DD:) Komisja przyjęła ją ciepło i pozytywnie (cztery glosy na tak), publiczność też. Już lubię Kasię i jej kibicuję:) A tak brzmi oryginał:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz