Trochę muzyki...

poniedziałek, 21 stycznia 2013

" Last Train To Nowhere" czyli moje klimaty zdecydowanie

Parę tygodni temu pisałam o utworze "Day By Day"(Staring Through A Glass Window), dzisiaj wrzucam kolejne dwie świetne produkcje gościa ukrywającego się na YouTube pod pseudonimem postmodernmusic1 Pierwsza: "The Lonely" (Bossa Nova Trip Hop) with Audrey Hepbrun & Humphrey Bogart, druga Billie Holiday "How Deep Is The Ocean" (Bossa Nova Trip Hop Remix ). Do pierwszego utworu klip powstał na bazie filmu "Sabrina". Więcej można znaleźć tu: KLIK Krążek zatytułowany jest: "Last Train To Nowhere" Gdyby ktoś chciał, kawałki z tego krążka można pobrać na swój komputer. Jak dla mnie wszystkie sześć utworów, (bo tyle znajduje się na płycie) jest świetnych, a do tego trzy wspomniane prze ze mnie kawałki, mają wspaniale zrobione klipy, które powstały na bazie starych amerykańskich filmów. Fantastycznie się tego słucha, no i ogląda też super! Jak dla mnie całość prima sort, mucha nie siada! Całkowicie płytka w moich klimatach.Zresztą posłuchajcie sami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz