Trochę muzyki...

sobota, 21 lipca 2012

Doris Day-"Let's Fly Away"czyli mój nowy klip


Kolejne moje dzieło stworzone do piosenki śpiewanej przez moją idolkę Doris Day. Dawno nic nie robiłam (coś mi się stało z programem , Movie Maker, nie mogę zapisywać swoich klipów), ale ściągnęłam program Picasa, (On też ma funkcje podobna do Movie Maker) i oto jest kolejny filmik. "Let's Fly Away" to cudowna piosenka z płyty "Cuttin' Capers". Album wydała jak zawsze Columbia Records, a było to 9 marca 1959 roku. Na płycie znalazło się dwanaście wspaniałych piosenek, utrzymanych w klimacie jazzowo-popowym. Piosenkę "Let's Fly Away"skomponował Cole Porter. Oczywiście płyta znajduje się na moim chomiku w dziale filmy, dalej trzeba wejść w foldery amerykańskie i podfolder Doris Day.Zapraszam:)
Moment w piosence od 1:23 jest nieziemski



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz