Trochę muzyki...

środa, 13 czerwca 2012

Zdjęcie Doris z autografem♥

Wczoraj wieczorem, wyjmuję pocztę ze skrzynki i w śród reklam, gazetek z hipermarketów list od Doris. Nie mogłam uwierzyć w ten cud, ręce mi drżały gdy otwierałam kopertę, serce biło jak oszalałe... W kopercie było to zdjęcie powyżej z dedykacją dla mnie. Marzenia się spełniają! Takie zdjęcie dla fana to bezcenny skarb, jestem chyba najszczęśliwszą osobą na ziemi... Zdjęcie tak wielkiej, wspaniałej gwiazdy, zdjęcie kogoś, kto jest dla ciebie w jakimś stopniu autorytetem, kimś wyjątkowym, tego nawet nie da się opisać... Motyle w brzuchu i radość w sercu. Fotografia Dodo w pięknej ramce, zawiśnie u mnie na ścianie na honorowym miejscu.I jak tu JEJ nie kochać...Przepraszam za jakość zdjęcia, ale nie mam skanera i to jest zrobione telefonem komórkowym...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz