Trochę muzyki...

sobota, 10 marca 2012

Urodziny DD♥

Trzeciego kwietnia są urodziny DD, z tej okazji fani z całego świata przygotowują dla dla NIEJ moc niespodzianek (jak co roku zresztą). Między innymi życzenia (laurki itp..), które można wysyłać e-mailem do takiej Carol, a ona potem wszystko pięknie wklei do albumu, (zrobi kolaże, powkleja kwiatki itp...) który zostanie wysłany do Doris (taki album Carol już robiła dla Doris na gwiazdkę, fani z całego świata między innymi ja składali JEJ życzenia świąteczno-noworoczne, pięknie to wszystko wyszło). Można też przesyłać życzenia dla Doris nagrane w formie mp3 do Mike, a on potem wszystkie dostarczy dla Dodo. Mike zgodził się nagrać życzenia w moim imieniu, które wysłałam mu e-mailem (ponieważ nie miałam, jak ich nagrać). Nie mogę uwierzyć, że ONA je odsłucha, jestem taka szczęśliwa! Ostatnio Doris zadzwoniła do niego i rozmawiali trzydzieści minut. Ach to musiała być niesamowita rozmowa, no ja bym chyba ze wzruszenie nie mogła wydusić słowa... Doris zawsze cieszą takie dowody sympatii fanów, bo ONA kocha swoich fanów.


 

Clip, w którym pokazany jest album zrobiony specjalnie dla DD przez wspomnianą przeze mnie Carol. Album przedstawia Doris i jej syna Terrego, który niestety zmarł w 2004 roku po ciężkiej walce z czerniakiem. Doris chciała, by wszyscy fani zobaczyli ten album. Piosenka użyta w klipie to: "My Buddy.", ulubiony utwór Terrego śpiewany przez Dodo. Ilekroć oglądam ten klip, mam łzy w oczach... Klip ukazał się na oficjalnej stronie artystki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz